Jótékonysági mérkőzés |
Balage |
2006.08.01. 21:33 |
2006. Augusztus 2. 20:30
|
2006 Forma-1 Magyar Nagydíj Hivatalos Program |
Balage
| 2006.08.01. 21:08 |
CSÜTÖRTÖK:
16:00-19:00 boxutca látogatás
PÉNTEK:
09:30 - 10:00 GP2 Series
szabadedzés 10:05 - 10:50 Formula 1 Paddock Club
boxlátogatás 11:00 - 12:00
Formula 1 szabadedzés
1. 14:00 - 15:00 Formula 1 szabadedzés 2. 15:30 -
16:00 GP2 Series időmérő
edzés 16:30 - 17:15 Porsche Supercup szabadedzés
SZOMBAT:
09:30 - 10:30 Formula 1
Paddock Club boxlátogatás 11:00 - 12:00 Formula 1
szabadedzés 3. 12:25 - 13:10 Porsche Supercup időmérő edzés 13:15 - 13:45 Formula 1 Paddock Club
boxlátogatás 14:00 - 15:00 Formula 1
időmérő edzés 16:00 - 17:15 GP2 Series
1. verseny (42. kör)
VASÁRNAP:
08:50 - 09:20 Formula 1
Paddock Club boxlátogatás 10:00 - 10:45 GP2 Series
2. verseny (28. kör) 11:25 - 12:00 Porsche
Supercup verseny (16 kör) 12:15 - 13:00 Formula 1
Paddock Club boxlátogatás 12:30 versenyzői
parádé 12:45 - 13:15 rajtrács bemutatás 13:45 rajtrács formáció 13:46
Nemzeti Himnusz 14:00 Magyar Nagydíj (70 kör) |
Monaco GP |
Lexa |
2006.05.28. 16:37 |
A végeredmény megtekintéséhez kattints a Tovább >>
-ra!
|
Európa GP |
Lexa |
2006.05.07. 21:22 |
Az európa GP végeredményeit a következő ikonra
kattintva megtekinteheted!
EU.pdf |
San Marino GP |
Lexa |
2006.05.07. 21:07 |
A san marinoi GP eredményét (sok érdekes információval)
letöltheted innen. Kattints az ikonra!
San Marino.pdf |
Ausztrál GP |
Lexa |
2006.04.02. 16:57 |
Véget ért az eseményekben gazdag, unalmasnak nem
nevezhető ausztrál futam
A pole-ból induló Jenson Button autója kigyulladt, a
Ferrari gyengébbül teljesített, mint tavaly. Montoya biztos
nem szívesen fog visszaemlékezni e futamra, éppen úgy, mint ahogy DC
vagy Trulli sem... de Liuzziról vagy Massáról is ezt mondhatjuk. A Super
Aguri viszont hozta a szokásos formát, Ralf Schumacher pedig boldog
lehetett.
A verseny végén Alonso, Raikkönen és Ralf Schumacher
állhatott dobogóra. A futam leggyorsabb körét Kimi futotta
1:26.045)...
A Ferrari a gyenge teljesítményét a rossz
gumiválasztással indokolja.
Reméljük, a következő, 3 hét múlva megrendezésre
kerülő futamon már ők is méltó ellenfelek tudnak lenni...
A Tovább >> gombra kattintva megtekinheted a
végeredményeket!
|
Szárny-csapás |
Balage
| 2006.03.21. 16:47 |
Módosítani kell a McLaren Mercedes MP4-21 es és a
BMW-Sauber F1.06-os modelljét, mivel azok nem felelnek meg 100%-osan az
FIA-szabályzatának
A FIA a Maláj nagydíj körül kirobban vita
miatt átvizsgálta az autók szárnyait, és ezek közül kettőt konkrétan
felszólított a szárnyak áttervezésére. A csapatok az Ausztrál nagydíjig kaptak
haladékot. Furcsa mód más csapatok is új aerodinakimai csomaggal érkeznek majd
Melbourne-be.
Bár a Ferrari első és hátszó
szárnyairól még tart a vita, az FIA megígérte, hogy még az Ausztál futam előtt
betömi a kis réseket a szabálykönyvben.
Bízunk benne! |
Maláj GP |
Lexa |
2006.03.19. 10:15 |
Kettős Renault győzelem a maláj
futamon.
A Maláj GP végeredményét a Tovább >> gombra
kattintva tekintheted meg. Hamarosan cikket is olvashatsz róla.
|
Malajzia - Időmérő edzés |
Lexa |
2006.03.18. 19:27 |
Megszülettek a malajziai időmérő
eredményei.
A malajziai időmérő eredményeképp holnap, 19-én a Renault
színeiben Giancarlo Fisichella indul a pole-ból, őt követi Button és a jövő
minden bizonnyal egyik nagy pilótája, Nico Rosberg.
A bahrein-i futam győztese, Alonso csak a 8. helyről
rajtolhat, míg Kimi Raikkönen rögtön előle fog indulni, így valószínűleg szép
csatát láthatunk majd a spanyol és a finn pilóta között. A német
világbajnok Schumacher a negyedik helyet szerezte meg, míg csapattársa csak a
16. helyet. |
Szabályos-e a hátsó szárny? |
Balage
| 2006.03.14. 18:21 |
A bahrain-i futam előtt a csapatok egyhangúan
kritizálták a Ferrari hajlékony hátsó szárnyát. A FIA mérnökei megvizsgálták a
szárnyakat, és papír szerint mindent rendben találtak,
de...
A vizsgálat úgy zajlott, hogy a szárny a
szabályokban meghatározott pontjára súlyokat helyeznek el, és ettől nem
hajolhat meg túlzott mértékben. A Ferrari hátsó szárnya viszont nem középen
hajlik, hanem a szárny két szélén a tartórudak között. Ezzel a Vörösök jogtalan
előnyhez jutottak. A FIA továbbra is vizsgálja a hátsó szárnyak viselkedését, és
még a Malaj futam előtt határozatot hoznak, hogy engedélyezik-e a hátsó elem
használatát. |
|